Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Konsultantów Biznesowych MaxieDISC: Mentalista Sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/17/8874/431012
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 460,00 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-16 Termin zakończenia usługi 2020-04-17
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-17 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-16
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Maxie Hill Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Daria Banaszak Telefon +48 570 490 040
E-mail office@maxiedisc.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnicy zyskają wiedzę na temat skutecznego wspierania siebie i swoich klientów w biznesie poprzez wiedzę z obszaru procesu sprzedaży, potrzeb klienta i zagrożeń sprzedażowych oraz budowania strategii sprzedażowych. Zdobędą umiejętność zwiększania sprzedaży, rozwiną umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta, budowania i wyboru najlepszych strategii sprzedażowych oraz wykorzystywania w powyższych analizy sprzedażowej MaxieDISC. Zyskają świadomość jak w oparciu o znajomość (również niewypowiedzianych) potrzeb klienta polepszyć swoją sprzedażową skuteczność. Wzmocnią i rozwiną swoje kompetencje komunikacyjne i sprzedażowe, kompetencje związane z rozwiązywaniem problemów, wzmocnią swoje umiejętności współdziałania z innymi, budowania relacji sprzedażowych i swoją postawę w sytuacjach konfliktowych oraz negocjacyjnych. Otrzymają gotowe propozycje rozwiązań dla pracy przedstawiciela handlowego, sprzedawcy, managera sprzedaży i firmy.


Drukuj do PDF