Kategorie usług
 
Menu

SKUTECZNE TECHNIKI I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE - warsztaty praktyczne w Poznaniu


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/17/12192/430528
Cena netto 999,00 zł Cena brutto 1 228,77 zł
Cena netto za godzinę 71,36 zł Cena brutto za godzinę 87,77
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-07 Termin zakończenia usługi 2019-10-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-17 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-30
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Winners Anna Kaczmarek
Osoba do kontaktu Dagmara Krawczyk Telefon +48 535800445
E-mail zamowienie@winners-szkolenia.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem 2-dniowych warsztatów jest zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu kluczowych kompetencji sprzedażowych w celu dążenia do wzrostu efektywności sprzedaży poprzez rozwijanie kompetencji komunikacyjno- sprzedażowych, umiejętność rozpoznawania preferencji komunikacyjnych i motywacji klientów, zdolność analizowania potrzeb klientów, skutecznej prezentacji oferty, radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami w sprzedaży oraz skuteczne domykanie rozmów sprzedażowych. W ramach szkolenia uczestnik podniósł i rozwinął kompetencje społeczne z zakresu umiejętnego słuchania i przetwarzania informacji. Uczestnik posiadł zdolność umiejętnego parafrazowania, formułowania pytań i radzenia sobie w sytuacjach trudnych i nietypowych. Uczestnik nabył zdolność prowadzenia trudnych rozmów, radzenia sobie ze stresem oraz poszerzył wiedzę z zakresu zachowań asertywnych.


Drukuj do PDF