Kategorie usług
 
Menu

ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/16/8397/429951
Cena netto 2 350,00 zł Cena brutto 2 890,50 zł
Cena netto za godzinę 111,90 zł Cena brutto za godzinę 137,64
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-26 Termin zakończenia usługi 2019-08-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-16 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-16
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Altkom Akademia S.A.
Osoba do kontaktu Izabela Fiedorek Telefon 801 25 85 66
E-mail szkolenia@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do skutecznego zarządzania usługami informatycznymi w przedsiębiorstwach, zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi, opisanymi w metodologii ITIL®. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: będzie wiedział jak zarządzać usługami, jak wygląda cykl życia usług, jak projektować, przekazywać i eksploatować usługi *będzie potrafił planować i doskonalić wewnętrzne procesy w działach informatyki oraz przedsiębiorstwach świadczących usługi IT * będzie potrafił zarządzać cyklem życia usługi informatycznej * będzie znał modele, koncepcje i pojęcia z obszaru zarządzania usługami IT. Nabyte w trakcie szkolenia umiejętności przysłużą się sprawniejszym i efektywniejszym przebiegiem poszczególnych etapów procesu zarządzania usługami informatycznymi w firmie. Uczestnik zdobędzie kompetencje, dzięki którym będzie gotów do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność. Uczestnik będzie potrafił prawidłowo dokonywać oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym. Słuchacze mogą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi zdając egzamin i uzyskując certyfikat "Foundation Certificate In IT Service Management" (ITIL® V3).
Drukuj do PDF