Kategorie usług
 
Menu

Agile Project Management Foundation – szkolenie akredytowane z egzaminem


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/16/8397/429897
Cena netto 2 350,00 zł Cena brutto 2 350,00 zł
Cena netto za godzinę 146,88 zł Cena brutto za godzinę 146,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-09 Termin zakończenia usługi 2019-09-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-16 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-31
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Altkom Akademia S.A.
Osoba do kontaktu Izabela Fiedorek Telefon 801 25 85 66
E-mail szkolenia@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez Uczestnika wiedzy w zakresie prowadzenia projektów w oparciu o metodykę Agile Project Management w wersji 2.0, opracowaną we współpracy APMG-International oraz DSDM® Consortium. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił zastosować koncepcję zwinnego zarządzania projektami AgilePM® w firmie oraz skuteczniej pracować razem nad projektem dzięki czemu zwiększy szansę na osiągnięcie sukcesu wdrażanych w firmie projektów i realizację założonych celów biznesowych. Uczestnik będzie znał strukturę ról i zakresy odpowiedzialności w trakcie realizacji projektu. Będzie wiedział, jakie są kluczowe elementy przygotowania się do projektu. Pozna role poziomu projektu, zespołu realizacyjnego i role wspierające. Uczestnik zdobędzie kompetencje, dzięki którym będzie gotów do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność. Uczestnik będzie potrafił prawidłowo dokonywać oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym.
Drukuj do PDF