Kategorie usług
 
Menu

MARKETING INTERNETOWY. PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/11/12144/428201
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 000,00 zł
Cena netto za godzinę 200,00 zł Cena brutto za godzinę 200,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2019-07-16 Termin zakończenia usługi 2019-07-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-07-15
Maksymalna liczba uczestników 6
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Biznes Odpowiedzialny Społecznie
Osoba do kontaktu Emilia Chylińska Telefon 736 749 420
E-mail chylinska@bosfundacja.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym jest zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie prowadzenia marketingu internetowego i promowania firmy w Internecie. Szkolenie skierowane jest do pracowników bezpośrednio lub pośrednio związanych z prowadzeniem działań marketingowych i dbaniem o wizerunek firmy. Szkolenie będzie trwało 10 godzin. Poziom nabytej wiedzy zostanie zmierzony za pomocą testu przeprowadzonego na początku i na końcu szkolenia. Podniesienie kompetencji uczestników w zakresie skuteczniejszego prowadzenia działań marketingowych wpłynie na zwiększenie efektywności tych działań oraz dotarciu do szerszego grona klientów, co bezpośrednio przełoży się na osiągane przychody.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest podniesienie umiejętności z zakresu prowadzenia działań marketingowych oraz skutecznego reklamowania formy w Internecie. Uczestnicy nauczą się dostosowywać marketing do potrzeb klienta. Poznają metody pozycjonowania produktów i usług i podstawowe zagadnienia z zakresu e-marketingu. Dowiedzą się jak powinna wyglądać wzorcowa promocja i reklama towarów i usług. Poznają najpopularniejsze formy docierania do klientów za pomocą Internetu i będą potrafić wykorzystać tą wiedzę w praktyce. Zgłębią zasady przygotowywania informacji marketingowych oraz wezmą udział w ćwiczeniach praktycznych w tym zakresie
Drukuj do PDF