Kategorie usług
 
Menu

Techniki komunikacji z klientem w branży ogólnospożywczej sklepów franczyzowych


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/11/7841/427721
Cena netto 6 800,00 zł Cena brutto 6 800,00 zł
Cena netto za godzinę 188,89 zł Cena brutto za godzinę 188,89
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 36
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-21 Termin zakończenia usługi 2019-12-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-16 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-23
Maksymalna liczba uczestników 2
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Unlimited Joanna Niczyporuk
Osoba do kontaktu Joanna Niczyporuk Telefon 533 993 337
E-mail biuro@unlimitedgroup.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej komunikacji, obsługi klienta, sprzedaży - w tym sprzedaż asortymentu promowanego przez franczyzodawcę oraz umiejętności interpersonalnych, w tym samoświadomości i radzenia sobie ze stresem, i sytuacjami konfliktowymi z wymagającym klientem w branży ogólnospożywczej MŚP dla franczyzobiorców.


Drukuj do PDF