Kategorie usług
 
Menu

Wdrożenie zarządzania ryzykiem wymagane przez ISO 9001:2015


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/10/23562/427300
Cena netto 1 080,00 zł Cena brutto 1 328,40 zł
Cena netto za godzinę 135,00 zł Cena brutto za godzinę 166,05
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-23 Termin zakończenia usługi 2019-08-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-19
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Zarządzania Jakością INFOX Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Osoba do kontaktu Natalia Gawęda Telefon 12 653 20 13
E-mail n.gaweda@czj-infox.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
W trakcie udziału w usłudze rozwojowej uczestnik: 1. Nauczy się identyfikować ryzyka i szanse w procesach w organizacji; 2. Nauczy się ocenić i wybrać istotne ryzyka i szanse; 3. Dowie się w jaki sposób prawidłowo zidentyfikować i ocenić obecnie stosowane działania w odpowiedzi na istotne ryzyka i szanse; 4. Nauczy się w jaki sposób zaplanować niezbędne modyfikacje stosowanych działań w odpowiedzi na ryzyka i szanse; 5. Dowie się w jaki sposób prowadzić rejestr ryzyk i szans oraz stosować podstawowe narzędzia oceny ryzyk i szans; 6. Rozwinie kompetencje społeczne w zakresie komunikacji niezbędne do prowadzenie prawidłowej komunikacji pomiędzy członkami organizacji; 7. Nauczy się identyfikować i rozstrzygać dylematy moralne wynikające z pełnionych obowiązków.
Drukuj do PDF