Kategorie usług
 
Menu

Coaching trenerski


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/25/14574/419512
Cena netto 5 400,00 zł Cena brutto 5 400,00 zł
Cena netto za godzinę 450,00 zł Cena brutto za godzinę 450,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-30 Termin zakończenia usługi 2019-12-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-25 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-28
Maksymalna liczba uczestników 1
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Edukacyjno Consultingowe CONCRET Anna Urbańska
Osoba do kontaktu Weronika Dzikowska Telefon 664338070
E-mail weronika@3kolorymozgu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem warsztatów jest między innymi nauczenie uczestników sztuki prezentacji. Prowadząca pokaże, jak zaprezentować samego siebie by zdobyć zaufanie, jak mówić by chciano nas słuchać i jak słuchać by chciano do nas mówić. Dzięki odpowiednio dobranemu programowi szkolenia, przygotujemy osoby do samodzielnego prowadzenia szkoleń poprzez podniesienie i nabycie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla określonej grupy odbiorców. Dzięki szkoleniu uczestnicy opanują  i zastosują w praktyce podstawowe techniki, niezbędne do prowadzenia szkoleń. Po szkoleniu uczestnicy potrafią zaprojektować logiczny i zrozumiały przebieg szkolenia na podstawie oczekiwań odbiorców i własnych przekonań, zwiększyć dynamikę szkolenia poprzez stosowanie gestów, mimiki, intonacji głosu, kontaktu wzrokowego, poruszania się a także zaangażowanie i zainteresowanie słuchaczy. Każdy z uczestników po odbyciu szkolenia ma umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
Drukuj do PDF