Kategorie usług
 
Menu

Szkolenia Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/19/10220/417419
Cena netto 2 670,00 zł Cena brutto 3 284,10 zł
Cena netto za godzinę 127,14 zł Cena brutto za godzinę 156,39
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-16 Termin zakończenia usługi 2019-09-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-11
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkoleń zdobywa wiedzę z zakresu tworzenia dobrych opowieści, strategii tworzenia marek, copywritingu. Wiedza obejmuję struktury, narzędzia oraz techniki pomocne przy tworzeniu storytellingowych historii, elementy, które należy wziąć pod uwagę, kreując markę, to jak stworzyć dobrą strategię komunikacji marki oraz sposoby na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów, a także techniki tworzenia tekstów, narzędzia copywritera. Dowie się, do czego służą opowieści, jakie są ich formaty, jak ćwiczyć storytelling, jak tworzyć przemyślane strategię marek oraz w jaki sposób mierzyć skuteczność swoich działań w tym zakresie. Dowie się również, jaki powinien być dobry tekst, jakie są modele przyciągania uwagi oraz co to jest język korzyści i jak go zastosować w swojej pracy. Ponadto nauczy się sporo o cyklu życia produktu oraz o planowaniu produktów lub usług. Pozna jednostki mierzenia ich skuteczności oraz opowieści, które sprzedają. Po szkoleniu będzie potrafił swoimi historiami/kreacjami wpływać na wyniki firmy tym samym napędzać jej marketing, tworzyć profesjonalne teksty, które bezpośrednio wpływają na sprzedaż oraz persony swoich klientów, co pomoże mu w dopasowaniu komunikatów do oczekiwań swoich odbiorców. Ponadto będzie umiał kreować marki, tworzyć strategie ich komunikacji oraz w sprawny sposób korzystać z narzędzi pomocnych przy jej budowaniu. Uczestnikowi podczas szkoleń zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że powinien się ciągle doszkalać i podnosić swoje kwalifikacje.


Drukuj do PDF