Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja z elementami coachingu


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/18/42690/416989
Cena netto 480,00 zł Cena brutto 590,40 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 73,80
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-07-10 Termin zakończenia usługi 2019-07-10
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-19 Termin zakończenia rekrutacji 2019-07-03
Maksymalna liczba uczestników 24
Kategoria główna KU Finanse i bankowość
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu PwC Advisory sp. z o.o. spółka komandytowa
Osoba do kontaktu Aleksandra Marcinkowska Telefon 519507345
E-mail aleksandra.marcinkowska@pwc.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Zapraszamy od udziału w warsztacie, podczas którego uczestnicy będą mogli poznać i przetrenować efektywne techniki komunikacyjne, które pozwalają na budowanie satysfakcjonujących relacji w biznesie i w życiu osobistym. Podczas szkolenia będziemy czerpać z podejścia coachingowego i takich umiejętności jak np. umiejętne słuchanie. Szkolenie będzie okazją do poznania stylów komunikacyjnych - swoich oraz innych, sposobów nawiązywania dialogu oraz swoich mocnych stron, z których możemy korzystać w codziennej komunikacji. Na szkolenie zapraszamy każdego, kto jest zainteresowany budowaniem swoich umiejętności komunikacyjnych.
Cel edukacyjny
Zapraszamy od udziału w warsztacie, podczas którego uczestnicy będą mogli poznać i przetrenować efektywne techniki komunikacyjne, które pozwalają na budowanie satysfakcjonujących relacji w biznesie i w życiu osobistym. Podczas szkolenia będziemy czerpać z podejścia coachingowego i takich umiejętności jak np. umiejętne słuchanie. Szkolenie będzie okazją do poznania stylów komunikacyjnych - swoich oraz innych, sposobów nawiązywania dialogu oraz swoich mocnych stron, z których możemy korzystać w codziennej komunikacji. Na szkolenie zapraszamy każdego, kto jest zainteresowany budowaniem swoich umiejętności komunikacyjnych.
Drukuj do PDF