Kategorie usług
 
Menu

Neuro-przywództwo, czyli jak być liderem dla siebie i innych


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/17/26471/416081
Cena netto 1 490,00 zł Cena brutto 1 832,70 zł
Cena netto za godzinę 106,43 zł Cena brutto za godzinę 130,91
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-02 Termin zakończenia usługi 2019-12-03
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-18 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-26
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu J.G.Training Jadwiga Gwóźdź
Osoba do kontaktu Małgorzata Pielka Telefon 228800629
E-mail malgorzata.pielka@jgt.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Uczestnicy nabędą wiedzę o: najnowszych odkryciach naukowych związanych z przywództwem, typach przywódców, zachowaniach, które wzmacniają bądź osłabiają zaufanie w zespole i zaufanie do lidera, neuro-komunikacji, czyli biologii związanej z rozumieniem i przyswajaniem informacji. Uczestnicy nabędą umiejętności: impelemntowania zachowań budujących lojalność i zaufanie, zadawania pytań poszerzających perspektywę i angażujących do działania, redukowania niszczącego wpływu stresu na komunikację i zaangażowanie w zespole, wychodzenia poza własne nawyki po to, by rozwijać siebie i innych, panowania nad emocjami, by nie tracić klarowności decyzyjnej i wspierać budowanie zaufania w zespole. Uczestnicy wzmocnią kompetencje: Celem warsztatu jest budowanie spójnego wizerunku lidera, eksperta i profesjonalisty.


Drukuj do PDF