Wzrost efektywności w komunikacji między działami
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Wzrost efektywności w komunikacji między działami
Numer usługi 2017/02/21/11943/41577
1 968,00 PLN
brutto
1 600,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy,- wypracowanie standardów komunikacji wewnętrznej, które mają zwiększyć jej efektywność w osiąganiu celów,
- wypracowanie długofalowej strategii komunikacyjnej w firmie, która zminimalizuje ryzyko konfliktów w przyszłości,
- sprawniejszy obieg informacji między działami,
- ograniczenie błędów w komunikacji między działami,
- wzrost umiejętności przekazywania i udzielania informacji,
- wzrost efektywności pracy, w obszarze komunikacji wewnętrznej
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Struktura organizacyjna firmy a komunikacja wewnętrzna:
- Cele i zadania z perspektywy każdego działu a przepływ informacji pomiędzy działami.
Warunki skutecznej komunikacji wewnętrznej:
- 6 zasad skutecznej komunikacji,
- przygotowanie do komunikacji mailowej, telefonicznej i bezpośredniej.,
- aktywne słuchanie,
- zasady udzielania informacji zwrotnej w zależności od kanału komunikacji,
- dostosowanie udzielanego komunikatu do stylu odbiorcy,
- trafne pytania jako element skutecznej komunikacji.
Konflikt jako efekt błędów w komunikacji w firmie:
- sposoby wychodzenia z sytuacji kryzysowych,
- jak zapobiegać powstawaniu konfliktów na płaszczyźnie komunikacyjnej?
Skuteczna komunikacja e-mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia:
- wskazanie najczęstszych błędów w obszarze komunikacji mailowej,
- najlepsze praktyki w obszarze komunikacji mailowej (treść, zwroty, struktura, intencje, emocje),
- wypracowanie sposobów niwelowania i unikania problemów wskazanych przez pracowników w ankietach.
Wypracowanie modelu spotkań wewnętrznych.
Wypracowanie zasad komunikacji wewnętrznej.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22/
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532