Techniki sprzedaży marki luksusowej
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Techniki sprzedaży marki luksusowej
Numer usługi 2017/02/21/11943/41574
1 722,00 PLN
brutto
1 400,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel biznesowy
brak tekstuCel edukacyjny
- poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży produktów premium,- poznanie typologii klienta premium i pasujących do nich technik sprzedaży,
- zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży,
- wypracowanie najlepszych dla danego produktu technik prezentacji oferty handlowej,
- zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży,
- zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Sprzedaż produktów premium – czym jest:
- istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych,
- charakterystyka dóbr luksusowych,
- rynek dóbr luksusowych w Polsce.
Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:
- określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży,
- rola skryptu sprzedażowego i standardów obsługi klienta w sprzedaży produktów premium,
- określenie dotychczasowych nawyków sprzedażowych,
- wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk sprzedażowych.
Twoi klienci – Twoją wizytówką:
- kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje – typologia,
- specyfika obsługi klienta luksusowego,
- motywy zakupowe oraz potrzeby klienta,
- psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych,
- wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.
Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:
- określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie,
- nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.
Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:
- aktywne słuchanie – klient sam mówi, czego potrzebuje, trzeba to tylko wyłapać.
- określenie strategii zadawania pytań,
- wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową i stymulują rozmówcę do dokonania zakupu,
- określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej,
- określenie poziomów potrzeb klienta.
Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:
- określenie schematu robienia prezentacji produktowej,
- wypracowanie dobrych praktyk prezentera,
- wyznaczenie korzyści racjonalnych i emocjonalnych,
- USP (unique selling proposition) jako klucz do efektywnej sprzedaży,
- nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści odpowiednie do typu danego klienta,
- cross selling i up selling – jak stymulować wartość koszyka zakupowego klienta premium (konkretne zwroty, które można wykorzystać w sprzedaży).
Lubi, ufa, kupuje. Sztuka perswazji i wywierania wpływu:
- określanie trafnych argumentów,
- określenie kierunków perswazyjnych,
- poznanie technik wywierania wpływu,
- elementy negocjacji – najbardziej popularne techniki, ich wykorzystanie i obrona przed nimi,
- nabycie praktycznej umiejętności obrony ceny,
- klient też manipuluje – poznanie typowych symptomów manipulacji oraz jak się przed nimi bronić.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 722,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22/
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Plachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532