Kategorie usług
 
Menu

ITIL® 4 Foundation z egzaminem ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/14/8397/415088
Cena netto 1 750,00 zł Cena brutto 1 750,00 zł
Cena netto za godzinę 109,38 zł Cena brutto za godzinę 109,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-27 Termin zakończenia usługi 2019-06-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-14 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-19
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Uznawane kwalifikacje:
Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym (lista zidentyfikowanych certyfikatów w pkt 2c opracowania)?
Szkolenie oraz egzamin akredytowany jest przez Instytut Egzaminacyjny Peoplecert
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Altkom Akademia S.A.
Osoba do kontaktu Izabela Fiedorek Telefon 801 25 85 66
E-mail szkolenia@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do skutecznego zarządzania usługami informatycznymi w przedsiębiorstwach, zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi, opisanymi w metodologii ITIL®. Na szkoleniu Uczestnicy zapoznają się z pojęciami, poznają wybrane modele oraz koncepcje stosowane w ITIL® 4, zdobędę wiedzę z systemu wartości usługi oraz z praktyk zdefiniowanych w bibliotece ITIL® 4, dowiedzą się i zrozumieją pryncypia, kluczowe pojęcia i wymiary zarządzania usługami, nabędą umiejętności sprawności w wykorzystaniu praktyk ITIL, zostaną przygotowani do egzaminu ITIL® 4 Foundation, dowiedzą się jak prawidłowo dokonywać oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym. Uczestnicy nabędą kompetencje, dzięki którym będą gotowi do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność. Nabyte w trakcie szkolenia umiejętności przysłużą się sprawniejszym i efektywniejszym przebiegiem poszczególnych etapów procesu zarządzania usługami informatycznymi w firmie.
Drukuj do PDF