Budowanie i wzmacnianie średniej kadry kierowniczej
Budowanie i wzmacnianie średniej kadry kierowniczej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- wzmocnienie talentów kadry średniego szczebla,- nabycie/pogłębienie wiedzy i umiejętności do skutecznego budowania zespołu i współpracy – rozwijanie potencjału grupy,
- trening umiejętności pracy zespołu, umiejętności komunikowania się w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
I. BUDOWANIE ZESPOŁU
- Czym jest zarządzanie?
- Rola średniego szczebla, czyli po co jest on tworzony?
- Umiejętność rozpoznawania potencjału pracowników pod kątem realizacji oczekiwań zarządu.
- Typologia pracownika liniowego- dopasowanie komunikatu.
Metody: warsztat- autodiagnoza mocnych stron każdego z uczestników, ćwiczenie macierzowe wzajemnego rozpoznawania potencjału pomiędzy uczestnikami.
II. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
- Rola emocji- parafraza-> na linii:
- Zarząd <-> średni szczebel.
- Wzajemna komunikacja przenikająca się na poziomie średniego szczebla.
- Średni szczebel <-> pracownicy liniowi.
- Rola informacji zwrotnej w komunikacji wewnętrznej.
- Korespondencja mailowa wewnątrz firmy- zasady i treści.
Metody: scenka dot. informacji zwrotnej np. na budowie, ćwiczenie dot. konstruowania maili w komunikacji wewnętrznej
III. KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA
- Skuteczna komunikacja średniego szczebla z klientami.
- Rola informacji zwrotnej w komunikacji z klientem zewnętrznym.
- Korespondencja mailowa z klientem zewnętrznym- zasady i treści.
Metody: scenka dot. informacji zwrotnej z klientem, ćwiczenie dot. prawidłowego konstruowania maili w komunikacji zewnętrznej, studium przypadku.
IV. DELEGOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Efekt „bumerangu”.
- Gotowość przyznania się do błędu.
- Efekt „chodzenia na skróty”.
Metody: określ cele i odpowiedzialność na swoim stanowisku pracy (również macierzowo pomiędzy uczestnikami); dyskusja, scenariusz, wypracowanie metod na skuteczniejszą współpracę i zarządzanie zespołem.
V. ELASTYCZNOŚĆ JAKO KLUCZOWA WARTOŚĆ PRACOWNIKÓW
Metoda pracy: klip
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 722,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.