Budowanie silnej marki luksusowej
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Budowanie silnej marki luksusowej
Numer usługi 2017/02/20/11943/41466
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do mikro, małych i średnich firm każdej branży. Właściciele firm lub pracownicy działów marketingu
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-02-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi dla kategorii produktów luksusowych.Korzyści:
· Zdobycie wiedzy na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej
· Zdobycie wiedzy na temat różnych, w tym nowoczesnych, form komunikacji marketingowej
· Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy lub marki
· Stworzenie ramowego planu marketingowego dla marki luksusowej
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
WSTĘP DO MARKETINGU PRODUKTÓW PREMIUM
- Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych
- Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne)
- Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce
- Prawne i pozaprawne kwestie dotyczące ochrony marki luksusowej
KONSUMENT PRODUTKÓW PREMIUM
- Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje
- Specyfika obsługi klienta luksusowego
- Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych
MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM
- Specyfika marketingu usług luksusowych
- Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania
- marki luksusowej
BADANIA MARKETINGOWE RYNKU LUKSUSU
- Specyfika badań rynku w segmencie produktów premium
- Narzędzia i sposoby badań rynku
OPRACOWANIE KONCEPCJI MARKI LUKSUSOWEJ:
- Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych
- Kreowanie produktu
- Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej
- Ustalanie strategii dystrybucji
- Wybór grupy docelowej
- Promocja produktów premium:
- Komunikacja marketingowa marek luksusowych
- Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych
- Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych
- Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać
- Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej
- Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej
NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU:
- Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium
- Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych
DZIAŁANIA Z ZAKRESU PUBLIC RELATIONS JAKO SPOSÓB NA BUDOWANIE SILNEGO PRODUKTU LUKSUSOWEGO:
- Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych
- Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów
- Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych
- Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych
- Działania z zakresu E-PR
- Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium
- Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Plachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532