Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna Obsługa Klienta w branży transportowej - Motywacja, Postawa, Budowanie pewności siebie


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/13/8291/414374
Cena netto 3 330,00 zł Cena brutto 4 095,90 zł
Cena netto za godzinę 370,00 zł Cena brutto za godzinę 455,10
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 9
Termin rozpoczęcia usługi 2019-07-22 Termin zakończenia usługi 2019-07-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-13 Termin zakończenia rekrutacji 2019-07-21
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Lauren Peso Polska S.A.
Osoba do kontaktu Katarzyna Cichoń Telefon 537017727
E-mail k.cichon@laurenpeso.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z zakresu: -stosowania i wdrażania w codzienną pracę psychologicznych technik obsługi i sprzedaży w branży transportowej oraz metod zwiększających szanse jej finalizacji. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności z zakresu: -motywowania siebie do osiągania najlepszych rezultatów, nieustannej poprawy jakości pracy oraz ulepszenia własnego stylu komunikacji z klientami -analizy własnych działań, świadomość ich konsekwencji i wpływu jaki mają na ostateczny sukces w wyniku sprzedażowym. -zrozumienia ważności każdego elementu procesu sprzedażowego oraz obsługi klienta, wypracowanie nawyków i konsekwencji w realizacji wypracowanych działań. Celem szkolenia jest również nabycie kompetencji społecznych z zakresu komunikacji i automotywacji.
Drukuj do PDF