Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie doświadczeniami klienta.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/07/17321/411646
Cena netto 800,00 zł Cena brutto 984,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 123,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-20 Termin zakończenia usługi 2019-09-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-13
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Dorota Rycharska Telefon 604680605
E-mail kontakt@agilebiz.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Nauczysz się podejmować działania biznesowe poprzez stworzenie mapy oczekiwań klienta Zrozumiesz i zbudujesz doświadczenie, motywację działania klienta i oczekiwania wobec firmy Nauczysz się tworzyć personę grupy docelowej Nauczysz się tworzyć ścieżkę klienta (Service Design) zgodnie z realnymi potrzebami klientów Na podstawie przygotowanej na szkoleniu ścieżki klienta zaplanujesz z zespołem rozwój produktów lub usług, usprawnicie pracę zespołów, procesy wewnętrzne, co również zwiększy zyski firmy
Drukuj do PDF