Kategorie usług
 
Menu

Studia Podyplomowe "e-marketing" (edycja IV).


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Studia podyplomowe
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/06/13198/411276
Cena netto 8 900,00 zł Cena brutto 8 900,00 zł
Cena netto za godzinę 42,38 zł Cena brutto za godzinę 42,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 210
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-08 Termin zakończenia usługi 2020-09-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-06 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-27
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Inne
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych w zakresie wskazanym innym przepisami prawa, w których określono wymagania w zakresie świadczenia tych usług, nadane przez zewnętrzny podmiot
Zakres tematyczny studia podyplomowe
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Osoba do kontaktu Romana Dziubalska Telefon 61 854 30 63
E-mail bsp@ue.poznan.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Problematyka studium swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres pojęć i narzędzi związanych z prowadzeniem działań marketingowych w Internecie, w tym zwłaszcza: Projektowanie i optymalizacja użytecznych stron internetowych i aplikacji mobilnych, Rodzaje kampanii marketingowych w Internecie - uczestnicy studiów dowiedzą się, które kampanie służą do realizacji jakich celów, jak optymalizować kampanie i na co przeznaczać budżety marketingowe, Tajniki komunikacji w sieci: PR online, wizerunek marki, jak rozmawiać w Social Media, itp. - po ukończeniu studiów uczestnicy będą wiedzieli, nie tylko co zrobić w przypadku negatywnych komentarzy, ale jak nie dopuścić do takiej sytuacji, Nowoczesne narzędzia marketingowe - studia zapewniają zdybcie praktycznych umiejętności i posługiwania się nowoczesnymi narzędziami, takimi jak: systemy do e-mail marketingu i marketing automation, Google Adwords, platforma DoubleClick, Google Analytics, narzędzia do monitoringu Internetu, Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy - na zajęciach będą omawiane case`y z rynku oraz przykłady kampanii do zastosowania w praktyce, Analityka internetowa: co mierzyć i jak wykorzystywać dane do podejmowania decyzji o dalszych kampaniach, Prawne aspekty działań marketingowych w Internecie. Nadrzędnym celem realizowanym w ramach niniejszych studiów jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnej, kompleksowej i praktycznej wiedzy dotyczącej wykorzystania Internetu do celów marketingowych i biznesowych. zajęcia prowadzone są przez uznanych praktyków i wykładowców posiadających wieloletnie doświadczenie w e-biznesie co pozwoliło na przygotowanie programu, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym. W ramach studiów słuchacze będą mieli możliwość: Opanowania podstaw e-marketingu, a w szczególności znajomości wpływu Internetu na działalność marketingową, Nabycia umiejętności prowadzenia analiz dotyczących działań e-marketingowych, Poznania zasad, narzędzi i procedur związanych z zarządzaniem projektami e-marketingowymi, Poznania najnowszych trendów w marketingu internetowym, Nabycia umiejętności zaplanowania skutecznej kampanii promocyjnej w Internecie.
Drukuj do PDF