Kategorie usług
 
Menu

Wizerunek jako czynnik efektywnej sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/21/23562/404585
Cena netto 900,00 zł Cena brutto 900,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 15
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-26 Termin zakończenia usługi 2019-05-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-25
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Zarządzania Jakością INFOX Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Osoba do kontaktu Natalia Gawęda Telefon 884 820 078
E-mail n.gaweda@czj-infox.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
W takcie usługi rozwojowej uczestnik: Pozna zasady budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej; Pozna zasady wykorzystywania ubioru i makijażu oraz dobre praktyki w ich zastosowania; Dowie się jaki wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa ma wygląd osobisty pracownika; Nauczy się jakie narzędzia pomagają w budowaniu dobrego wizerunku własnej osoby oraz firmy; Nauczy się samodzielnie dobrać ubiór do okoliczności biznesowych; Pozna podstawowe umiejętności do oceny efektywności wizerunku osobistego; Zdobędzie wiedzę z zakresu budowania wizerunku firmy; Posiądzie umiejętność samokształcenia się; Nauczy się nauczy się w jaki sposób prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z budowaniem wizerunku; Rozwinie kompetencje społeczne związane ze wspieraniem innych w budowaniu przez zespół pozytywnego wizerunku firmy.
Drukuj do PDF