Kategorie usług
 
Menu

BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY W INTERNECIE – MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE - WYDAWNICTWO


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/19/11252/403668
Cena netto 4 800,00 zł Cena brutto 4 800,00 zł
Cena netto za godzinę 177,78 zł Cena brutto za godzinę 177,78
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 27
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-15 Termin zakończenia usługi 2019-08-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-19 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-01
Maksymalna liczba uczestników 2
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MSC Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Anna Góralewicz Telefon +48 519 307 030
E-mail anna.goralewicz@msc.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Usługa ma charakter edukacyjny Celem edukacyjnym jest wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych oraz poznanie marketingu internetowego w praktyce dla MŚP. *Uczestnik na szkoleniu uzyska wiedzę z zakresu działania narzędzi Social Media i marketingu internetowego w prowadzeniu i budowaniu wizerunku firmy. Będzie wiedział również jakie są sposoby działania najpopularniejszych mediów społecznościowych oraz jak reagować na aktualne trendy i jakich działań nie należy stosować. Uczestnik podczas szkolenia dowie się również jakie są zależności pomiędzy SEO/SEM. Uczestnik będzie również znał najpopularniejsze narzędzia analityczne i podstawowe pojęcia stosowane przy mierzeniu efektywności działań *Uczestnik będzie umiał budować wizerunek firmy w Internecie przy użyciu odpowiednich narzędzi przećwiczonych na szkoleniu na sprzęcie komputerowym. Uczestnik uzyska umiejętności tworzenia strategii krótko i długoterminowych, prowadzenia profili firmowych, skutecznych kampanii reklamowych, przygotowania wydarzeń, analizy statystyk, oceny skuteczności oraz powiązania ze stroną internetową Firmy. Uczestnik będzie umiał określić grupę docelową oraz ustalić strategię SEO/SEM. Uczestnik będzie również umiał rozpocząć sprzedaż w sieci. Uczestnik nabędzie umiejętności ustalania celów i mierzenia ich efektywności oraz analizy i zbierania danych swojej Firmy. * Uczestnik nabędzie również kompetencje społeczne w postaci dzielenia się wiedzą z innymi (współpracownikami, partnerami biznesowymi), inspirowania innych do etycznego używania narzędzi internetowych oraz Social Media w budowaniu wizerunku Firmy w Internecie. Uczestnik nabędzie również kompetencje do samodoskonalenia z uwzględnieniem wartości danej organizacji


Drukuj do PDF