Kategorie usług
 
Menu

Szkoła makijażu permanentnego Katarzyny Liera- Liera Academy, edycja I, zjazd I


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/15/22848/402293
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 460,00 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-26 Termin zakończenia usługi 2019-09-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-16 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-01
Maksymalna liczba uczestników 6
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Liera.pl Katarzyna Liera
Osoba do kontaktu Anna Kowalczyk Telefon 509324707
E-mail anna.kowalczyk@liera.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie ma charakter edukacyjny. Celem szkolenia jest profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania makijażu permanentnego ze szczególnym uwzględnieniem budowy i funkcji skóry. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu: pojęcie mikropigmentacji, elementy dermatologii i budowa skóry, choroby, karta klienta, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, pielęgnacja po zabiegu, wyposażenie stanowiska pracy, techniki pigmentacji. Uczestnicy nabędą umiejętności: organizacja własnego miejsca pracy przez kursantkę, umiejętność wykonywania technik pigmentacji na szablonach szkoleniowych. Kompetencje: Uczestnicy uzyskają oraz rozwiną kompetencje społeczne dzięki którym rozwiną umiejętności komunikacji aktywnego słuchania i trafnego określenia potrzeb klientów.


Drukuj do PDF