Kategorie usług
 
Menu

Indywidualne doradztwo w zakresie komunikacji wizualnej i strategii marki oraz przeprowadzenia procesu rebrandingu w firmie branży nieruchomości inwestycyjnych.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/13/31282/400804
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 6 150,00 zł
Cena netto za godzinę 208,33 zł Cena brutto za godzinę 256,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-29 Termin zakończenia usługi 2019-09-03
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-30
Maksymalna liczba uczestników 1
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Auto Master Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Aneta Kolasińska-Demidowicz Telefon 502540080
E-mail biuro@grupaautomaster.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym usługi doradczej jest przeprowadzenie procesu zmiany strategii komunikacji wizualnej marki oraz wizerunku firmy. S: Udział w tej usłudze doradczej pozwoli na przygotowanie firmy do zmiany marki i/lub zmiany wizerunku firmy oraz wdrożenia nowego spójnego systemu identyfikacji wizualnej dla marki i jej submarek dla zdefiniowanych grup usług oraz kanałów komunikacji. M: Stworzenie systemu komunikacji dla min. 2 marek z oferty firmy wraz z towarzyszącym brand manual. Wzrost obrotów ze sprzedaży do 5% w skali 12 miesięcy od zakończenia usługi doradczej w stosunku do 12 miesięcy sprzed zakończonej usługi. A: Stworzenie spójnego systemu komunikacji jest wyzwaniem ambitnym i możliwym do przeprowadzenia w założonym czasie - poprzednia identyfikacja została wypracowana około 10 lat temu, nowe kanały komunikacji oraz rozwój oferty firmy wymagają dostosowania systemu komunikowania dla skutecznego wyróżnienia się na rynku i podkreślenia oferty i wartości marki, a także wzrostu poziomu wiedzy na temat zasad jakimi powinna kierować się firma podejmując decyzję dotyczącą zmiany marki lub wizerunku. R: Celem realnym niniejszej usługi jest podniesienie poziomu sprzedaży oferowanych przez firmę towarów lub usług do 5% w skali 12 miesięcy od zakończenia usługi doradczej w stosunku do 12 miesięcy sprzed zakończonej usługi, co zapewni bardziej skuteczny sposób komunikacji, podkreślenie atrybutów marki poprzez wizualne środki wyrazu i stworzenie atrakcyjnej w oczach klientów i pracowników marki. T: Nabytą wiedzę uczestnik usługi doradczej może wdrożyć od razu po jej zakończeniu. Wdrożenie nowego systemu komunikacji dla min. 2 marek z oferty firmy oraz przeprowadzenie rebrandingu nastąpi w okresie 6 miesięcy od zakończenia usługi.
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu doradztwa będzie wiedział jaka jest rola poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej, czym jest key visual, czym jest rebranding i jak powinien zostać przeprowadzony. Uczestnik będzie wiedział jak przeprowadzić proces rebrandingu, zaplanować go w czasie, jak współpracować z agencją marketingową w tym zakresie. Uczestnik po zakończeniu doradztwa będzie umiał definiować grupy docelowe, stosować elementy identyfikacji wizualnej, interpretować i stosować księgę znaku. Będzie potrafił wyróżnić swoją markę/usługę spośród konkurencji, wpływać na zwiększenie wyników sprzedażowych przedsiębiorstwa poprzez użycie spójnego standardu logo, tekstów, sloganów, świadomego kreowania wizerunku firmy oraz tworzenia pozytywnych skojarzeń ze swoją marką, definiowania i identyfikowania grup docelowych i dobierania najlepszych sposobów na dotarcie i komunikację z nimi. Uczestnik będzie umiał zbudować grupę obecnych kontrahentów oraz ich rozszerzenie w postaci grupy docelowej. Doradztwo umożliwi uczestnikowi nabycie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji międzyludzkich, komunikacji interpersonalnej oraz świadomej potrzeby samorozwoju w dziedzinie komunikacji wizerunkowej i marketingu.


Drukuj do PDF