Kategorie usług
 
Menu

Core DDI Advanced Troubleshooting (CDAT)


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/29/10100/387502
Cena netto 7 000,00 zł Cena brutto 8 610,00 zł
Cena netto za godzinę 500,00 zł Cena brutto za godzinę 615,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-23 Termin zakończenia usługi 2019-09-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-29 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-23
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.
Osoba do kontaktu Michał Dobrzański Telefon 12 29 84 777
E-mail michal.dobrzanski@compendium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Understand the Infoblox support process and tools available to assist your Core DDI troubleshooting efforts. Learn to build and troubleshoot high availability (HA) pairs and Grids. Study common root cause analysis and resolution strategies and techniques for network connectivity and DNS and DHCP issues. Use a case-study approach to apply your learnings to real-life failure scenarios and recovery methods. This is an advanced-level course for team members who provide day-to-day management, operations, and technical support of the Infoblox DDI product.


Drukuj do PDF