Kategorie usług
 
Menu

Doskonalenie obsługi pacjenta w służbie zdrowia


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/26/11918/383883
Cena netto 2 160,00 zł Cena brutto 2 656,80 zł
Cena netto za godzinę 67,50 zł Cena brutto za godzinę 83,03
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 32
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-08 Termin zakończenia usługi 2020-08-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-26 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-07
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu FIRMA SZKOLENIOWA FORMATRIX MARCIN FILIPOWSKI
Osoba do kontaktu Marta Hajda Telefon 510464123
E-mail biuro@formatrix.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Doskonalenie takich kompetencji jak: Komunikacja interpersonalna, Aktywne słuchanie, Dopasowanie oferty pod potrzeby pacjenta Obsługa klienta zgodnie ze standardem wg karty praw pacjenta Umiejętne unikanie barier komunikacyjnych Stosowanie w codziennej obsłudze pacjenta sprawdzonych reguł wywierania wpływu społecznego Umiejętne dopasowanie się do wymogów różnych typów klientów Stosowanie postawy asertywnej jako najwłaściwszego zachowania, które zapobiega i/lub łagodzi konflikty Profilaktyka wypalenia zawodowego Zarządzanie stresem Zarządzania sobą w czasie Organizacji pracy, Zarządzania zmianą


Drukuj do PDF