Kategorie usług
 
Menu

SPRZEDAŻ B2B / B2C- WDROŻENIE EFEKTYWNEGO PROCESU SPRZEDAŻY ORAZ BUDOWANIE STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA W MŚP


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/16/11252/372540
Cena netto 2 800,00 zł Cena brutto 2 800,00 zł
Cena netto za godzinę 186,67 zł Cena brutto za godzinę 186,67
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 15
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-07 Termin zakończenia usługi 2019-09-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-17 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-02
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MSC Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Anna Góralewicz Telefon +48 519 307 030
E-mail anna.goralewicz@msc.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Usługa ma charakter edukacyjny. Uczestnik dowie się co to jest proces sprzedaży w segmencie B2B / B2C i jakich etapów się składa. Uczestnik zdobędzie również wiedzę z zakresu Standardu Obsługi Klienta, poszczególnych jego etapów oraz znaczenia cross-sellingu i up-sellingu w maksymalizacji sprzedaży. Uczestnik pozna wskaźniki sprzedaży, wskaźniki kierunkowe wspierające sprzedaż oraz sposoby ich monitorowania oraz dowie się jakie są skuteczne metody rozliczania sprzedawców w MŚP. Uczestnik nabędzie umiejętność skutecznego wdrożenia procesu sprzedaży oraz Standardu Obsługi Klienta w swoją firmę dla segmentu B2B oraz B2C. Będzie umiał rozliczać wskaźniki sprzedaży, wyznaczać cele oraz skutecznie monitorować i rozliczać sprzedaż wg przyjętych w swojej firmie cyklów sprzedażowych. Uczestnik nabędzie umiejętność budowania wskaźników kierunkowych, które wspierają sprzedaż i realizację celów. Będzie również umiał pracować na konwersji sprzedaży i lejku sprzedażowym. Nabędzie również umiejętność przygotowania planów naprawczych i planów działań poprawiających sprzedaż. Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne w postaci stosowania etycznych a zarazem skutecznych metod maksymalizacji sprzedaży w swojej firmie dopasowanych do potrzeb klienta. Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne w postaci skutecznego dzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami ze szkolenia inspirując i motywując otoczenie i pracowników do doskonalenia i dbania o wartości danej organizacji


Drukuj do PDF