Kategorie usług
 
Menu

SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- Nowoczesne strategie zarządzania zespołem i motywowania pracowników


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/15/6568/370686
Cena netto 1 750,00 zł Cena brutto 1 750,00 zł
Cena netto za godzinę 109,38 zł Cena brutto za godzinę 109,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-20 Termin zakończenia usługi 2020-02-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-18
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Grupa Szkoleniowa SOLBERG Marzena Mrukwa
Osoba do kontaktu Marzena Mrukwa Telefon +48 33 300 31 45
E-mail marzena.mrukwa@solberg-szkolenia.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem usługi w rok po zakończonym szkoleniu jest wzrost konkurencyjności pracodawcy poprzez poprawę skuteczności zarządzania i motywowania zespołów pracowniczych przez kierowników.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji kierowniczych i menedżerskich lub uzupełnienie wiedzy osób, które już takie funkcje sprawują poprzez przekazanie informacji dotyczących zasad i umiejętności zarządzania zespołem. Szkolenie pozwoli na: - uporządkowanie wiedzy z zakresu motywowania, delegowania zadań i wyznaczania celów - zdobycie umiejętności samokształcenia się, rozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej - nadrobienie braków i zdobycie wiedzy na temat zarządzania zespołem - usprawnienie pracy własnej i całego zespołu - wypracowanie własnego stylu kierowania zespołem - umiejętny dobór strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji, - unikanie najczęściej popełnianych błędów managerskich - wzmocnienie skuteczności w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom
Drukuj do PDF