Kategorie usług
 
Menu

Akademia Rozwoju Firmy (Edycja VI) ***DOSKAM


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/04/15157/358286
Cena netto 4 150,00 zł Cena brutto 4 150,00 zł
Cena netto za godzinę 197,62 zł Cena brutto za godzinę 197,62
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-04 Termin zakończenia usługi 2019-12-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-17 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-03
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu DOSKAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Kamila Kozioł Telefon +48 667 871 236
E-mail k.koziol@doskam.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem Akademii Rozwoju Firmy jest wzrost kompetencji z zakresu podstaw strategii i nowoczesnego marketingu stosowanego w mikroprzedsiębiorstwach. W ciągu trzech dni uczestnicy rozwiną kluczowe kompetencje dzięki którym mogą skutecznie wpłynąć na rozwój swojej firmy. W ramach szkolenia z zakresu Budowania Marki, w obszarze wiedzy uczestnicy dowiedzą się, dlaczego tak ważne jest budowanie wizerunku firmy i jaki to ma wpływ na rentowność prowadzonego przez siebie biznesu. W obszarze umiejętności uczestnicy szkolenia nauczą się budować swoją markę firmy w oparciu o wartości prywatne i biznesowe. W obszarze kompetencji społecznych uczestnicy będą potrafili przygotować plan i harmonogram budowania wizerunku eksperta, określić swoje mocne strony i szanse. W ramach szkolenia z zakresu Marketingu Internetowego, w obszarze wiedzy uczestnicy dowiedzą się, czym charakteryzuje się promocja i budowanie marki w sieci internetowej, czym różni się marketing od sprzedaży i co z tego wynika. Poznają także kluczowe zagadnienia związane z tworzeniem, rozwijaniem i pozycjonowaniem firmowej strony www. Dowiedzą się również, jakie mają do dyspozycji kanały komunikacji online i jak wykorzystywać poszczególne formy reklamy. W obszarze umiejętności uczestnicy szkolenia nauczą się podstaw optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek i wykorzystania social media w promocji firmy. W obszarze kompetencji społecznych uczestnicy będą potrafili dobrać odpowiednie kanały reklamowe, a także właściwą technologię i narzędzia wspierające promocję ich firmy w sieci internetowej. W ramach szkolenia z zakresu Sprzedaży w Internecie, w obszarze wiedzy uczestnicy dowiedzą się, na czym polega sprzedaż w dzisiejszych czasach i jak zmieniła się w ciągu zaledwie 10 lat, jak zidentyfikować swojego klienta i gdzie go szukać, jak zrobić, żeby był Naszym „handlowcem”, jak nie dać się konkurencji, walczyć z nią i wygrać. W obszarze umiejętności uczestnicy szkolenia nauczą się budować relacje z potencjalnymi klientami. Będą potrafili pozyskać wartościowych partnerów biznesowych, którzy pomogą nam w rozwoju firmy. Nauczą się mówić o produkcie lub usłudze, by wyróżniał się na tle konkurencji. W obszarze kompetencji społecznych uczestnicy będą potrafili docierać do swoich klientów, odpowiednio ich kategoryzować oraz odpierać argument klienta, nastawionego na najniższą cenę. Dodatkowo w obszarze kompetencji będą potrafili dobrać narzędzia zwiększające sprzedaż i analizować efekty. Wzmocni się ich pewność siebie w obszarze zawodowym, co wpłynie na zwiększenie sprzedaży usług firmy. W konsekwencji uczenia się nabędą zdolność kształtowania własnego rozwoju i rozwijania firmy w dłuższej perspektywie po zakończeniu projektu.


Drukuj do PDF