Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna obsługa klienta z elementami marketingu i sztuką sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/03/15312/356438
Cena netto 3 510,00 zł Cena brutto 3 510,00 zł
Cena netto za godzinę 146,25 zł Cena brutto za godzinę 146,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-19 Termin zakończenia usługi 2019-08-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-04 Termin zakończenia rekrutacji 2019-04-26
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu 4Edu Sp.z o.o.
Osoba do kontaktu Wioletta Pieniążek Telefon 785102104
E-mail wioletta.pieniazek@4edu.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników do umiejętnej obsługi klienta, rozwijanie umiejętności zdobywania informacji o potrzebach klienta, przekazywanie wiedzy o technikach i narzędziach stosowanych w obsłudze klienta, rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z klientem i nauka budowania relacji z klientem opierających się na zrozumieniu jego potrzeb. Korzyść dla firm biorących udział w szkoleniach z obsługi klienta to między innymi wzrost jakości obsługi klientów, zmniejszenie liczby reklamacji, wzmocnienie postawy proklienckiej oraz wzrost lojalności klientów. Dodatkowo, uczestniczący w szkoleniach z obsługi klienta pracownicy, zyskują cenne umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z klientem i skutecznego reagowania w kontakcie z trudnymi klientami. a) Wiedza – uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu: • Umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta. • Rozwoju umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji. • Radzenia sobie w trudnych sytuacji podczas rozmów z Klientami. • Wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas Obsługi Klienta. • Skutecznego reagowanie w trudnych, konfliktowych sytuacjach. • Nowych trendów marketingowych w gospodarce rynkowej. b) Umiejętności – uczestnicy poprzez odpowiednie ćwiczenia będą doskonalić: • Umiejętności skutecznej komunikacji międzyludzkiej z klientami, oraz komunikacji wewnątrz zespołu pracowniczego. • Umiejętności asertywnego zachowania w obsłudze Klienta. • Umiejętności reagowania na atak i krytykę. • Umiejętności „dostrojenia” się do typu Klienta. • Umiejętności radzenia sobie z silnym i długotrwałym stresem. • Umiejętności marketingowych. • Umiejętności sprzedażowych. c) Kompetencje społeczne - uczestnicy w trakcie szkolenia zdobędą kompetencje: • Budowania dobrych relacji z klientami. • Skutecznego komunikowania się. • Radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych z klientami. • Radzenia sobie z różnymi typami klientów.
Drukuj do PDF