Kategorie usług
 
Menu

Personal Branding Handlowca - Kielce


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/03/28/9013/350157
Cena netto 1 600,00 zł Cena brutto 1 600,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 100,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-01 Termin zakończenia usługi 2020-09-03
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-03-28 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-25
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
Osoba do kontaktu Milena Wieczorek Telefon 609 678 596
E-mail mwieczorek@zdz.kielce.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Doskonalenie umiejętności autoprezentacyjnych. Budowanie profesjonalnego pierwszego wrażenia. Poznanie zasad kreowania swojego wizerunku. Promowanie własnej marki „Personal branding” w procesie kontaktów interpersonalnych. Budowanie zdolności przywódczych.
Cel edukacyjny
W ramach szkolenia uczestnikom zostanie przekazana wiedza z zakresu planowania, kreowania i zarządzania własną marką jako alternatywa dla tradycyjnych działań marketingowych w biznesie. Kursanci dowiedzą się m.in.: - jakie znaczenie ma kreowania marki osobistej jako alternatywy dla tradycyjnego marketingu, - jakie narzędzia komunikacyjne, marketingowe wykorzystywać w budowaniu marki osobistej.


Drukuj do PDF