Kategorie usług
 
Menu

Jak efektywnie przeprowadzić spotkanie handlowe - dobre praktyki i wskazówki


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/03/13/8320/336418
Cena netto 1 450,00 zł Cena brutto 1 783,50 zł
Cena netto za godzinę 103,57 zł Cena brutto za godzinę 127,39
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-24 Termin zakończenia usługi 2019-06-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-03-13 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-23
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu OPEN Konsultacje i Szkolenia S.C.
Osoba do kontaktu Julita Gotkowicz Telefon
E-mail julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik nauczy się, jak prowadzić rozmowę z Klientem, jakich używać argumentów i jak na bieżąco szukać najlepszych rozwiązań dla siebie i Klienta. Będzie wiedział, jak używać języka korzyści i rozwinie umiejętności negocjacyjne. Nabędzie kompetencje w zakresie tworzenia relacji z klientem oraz przyjmowania postawy proaktywnej.
Drukuj do PDF