Kategorie usług
 
Menu

Prospecting. Sztuka odkrywania i pozyskiwania nowych klientów - SZKOLENIE ZAMKNIĘTE (dla firm), termin do ustalenia


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/03/13/10142/336369
Cena netto 1 300,00 zł Cena brutto 1 599,00 zł
Cena netto za godzinę 81,25 zł Cena brutto za godzinę 99,94
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-24 Termin zakończenia usługi 2019-10-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-24 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-18
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Rozwój sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów
Cel edukacyjny
Po szkoleniu nastąpi zwiększenie umiejętności, uczestnicy dowiedzą się jak pozyskiwać nowych i wartościowych klientów, a w szczególności: Jak planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele? Jak zorganizować działania prospectingowe i co wchodzi w ich zakres? Co robić i o czym nie zapominać, by skutecznie zarządzać własną sprzedażą? Jakie informacje można wykorzystać do zainicjowania / zintensyfikowania kontaktów z klientem? Jak działać kreatywnie w sprzedaży? Jak wyostrzyć swój zmysł sprzedażowy na możliwość pozyskania nowego klienta? Jak wykorzystywać ogólnodostępne informacje do zwiększania szans sprzedażowych? Jak nie marnować szans sprzedażowych? Jak przejmować klienta konkurencji? Jak efektywnie umawiać spotkania? Jak przygotować się do spotkania, by klient chciał nam poświęcić swój cenny czas? Jak budować pozytywne relacje z klientami, by zwiększać przychody z danego klienta?
Drukuj do PDF