Kategorie usług
 
Menu

Business emails i Call coaching - poziom B1.1 - Małopolskie Bony Rozwojowe - śr 08:30-10:00


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/03/13/13528/336350
Cena netto 900,00 zł Cena brutto 900,00 zł
Cena netto za godzinę 45,00 zł Cena brutto za godzinę 45,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2019-03-27 Termin zakończenia usługi 2019-07-10
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-03-14 Termin zakończenia rekrutacji 2019-03-27
Maksymalna liczba uczestników 6
Kategoria główna KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EVEREST Krzysztof Nowiński
Osoba do kontaktu Natalia Florczyk Telefon +48 12 260 54 00
E-mail szkolenia@everest.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego biznesowego (korespondencja mailowa i rozmowy telefoniczne). Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły kurs na poziomie B1.1. Wiedza: zdobycie wiedzy z zakresu prowadzenie biznesowych rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej w języku angielskim na poziomie B1.1, umiejętności: praktyczne zastosowanie kluczowych wyrażeń stosowanych w zawodowej korespondencji mailowej oraz umiejętne stosowanie strategii prowadzenia konwersacji telefonicznej, kompetencje: przełamianie bariery językowej w środowisku biznesowym, skuteczne komunikowanie się w języku angielskim na poziomie B1.1 z uwzględnieniem specyficznych cech kultury korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych.
Drukuj do PDF