Kategorie usług
 
Menu

Umiejętność zadawania pytań w obsłudze klienta


Usługa archiwalna

Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/02/20/8389/314259
Cena netto 609,76 zł Cena brutto 750,00 zł
Cena netto za godzinę 87,11 zł Cena brutto za godzinę 107,14
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-17 Termin zakończenia usługi 2019-09-17
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-11 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-16
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska
Osoba do kontaktu Justyna Ratajewska Telefon 733 170 333
E-mail info@szkolanakolach.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Cele kursu: a) w obszarze wiedzy: - posiada podstawową wiedzę na temat zadawania pytań w obsłudze klienta - wie jakie występują trudności z zadawaniem pytań b) w obszarze umiejętności: - reaguje na zastrzeżenia i obiekcje klientów c) w obszarze kompetencji: - potrafi zadawać pytania dostosowane do klienta
Drukuj do PDF