Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Akademia menedżera – kompetencje liderskie.


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/02/12/10425/303024
Cena netto 5 500,00 zł Cena brutto 6 765,00 zł
Cena netto za godzinę 343,75 zł Cena brutto za godzinę 422,81
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-21 Termin zakończenia usługi 2019-05-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-15 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-08
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Warto Szkolić Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wojciech Popowski Telefon +48 784 762 567
E-mail biuro@wartoszkolic.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia nabędzie: W zakresie wiedzy: - Nauczy się procesów zachodzących w zespole - Pozna bariery komunikacyjne i metaprogramy. W zakresie umiejętności: - Nabędzie umiejętności komunikacji - Nabędzie umiejętności efektywnej komunikacji w codziennym zarządzaniu W zakresie kompetencji: - Każdy uczestnik podczas szkolenia nabędzie świadomość własnego potencjału jako menadżera - Wzmocnienie świadomości swojej roli w zespole i zrozumienie ról innych
Drukuj do PDF