Kategorie usług
 
Menu

Dwudniowe szkolenie Google Ads (Adwords), Google Analytics i Google Tag Manager


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/02/12/31282/302623
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 3 075,00 zł
Cena netto za godzinę 156,25 zł Cena brutto za godzinę 192,19
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-08 Termin zakończenia usługi 2019-08-09
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-13 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-07
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Auto Master Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Aneta Kolasińska-Demidowicz Telefon 601939834
E-mail aneta.kolasinska@grupaautomaster.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Zacznij inwestować w odpowiednie kanały reklamowe w sieci oraz analizuj działania zewnętrznych firm świadczących Ci usługi reklamowe! Poprzez odpowiednie określenie celów biznesowych Twojej strony internetowej dowiedz się w jaki sposób możesz zwiększyć ruch oraz zwielokrotnić zysk i pozyskać nowych klientów. Naucz się odpowiednio analizować dane, wyciągaj odpowiednie wnioski i działaj skutecznie, aby zwiększyć ROI! Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę jak wydawać swoje budżety na reklamę w systemie Google Ads w sposób optymalny i zgodny z rekomendacjami Google.
Cel edukacyjny
Uczestnik pozna: - Sposób działania systemu reklamowego Google Ads - Rodzaje reklam - Typy dopasowań słów kluczowych - Budowę listy słów kluczowych i podział na grupy reklam - Sposób pisania skutecznych tekstów reklamowych - Sposoby optymalizacji jakości reklam - Założenia skutecznej strony docelowej - Budowę kampanii graficznej w sieci reklamowej Google - Tworzenie reklamy remarketingowej - Metody pomiaru i analizy skuteczności reklam w Google Analytics - Sposoby mierzenia konwersji i działania narzędzia Google Tag Manager


Drukuj do PDF