Kategorie usług
 
Menu

Dwudniowe szkolenie Social Media Marketing - Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/02/11/31282/302086
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 3 075,00 zł
Cena netto za godzinę 156,25 zł Cena brutto za godzinę 192,19
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-12 Termin zakończenia usługi 2019-09-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-10
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Auto Master Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Aneta Kolasińska-Demidowicz Telefon 601939834
E-mail aneta.kolasinska@grupaautomaster.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Sformułowanie: „Jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz!” staje się z każdym dniem coraz bardziej prawdziwe. Boom na media społecznościowe wciąż trwa i zatacza coraz szersze kręgi zdobywając kolejnych zwolenników i kolejne możliwości dotarcia do nich. Jeśli myślisz, że to nie dla Ciebie, to jesteś w błędzie! Celem szkolenia jest prezentacja uczestnikom możliwości, jakie dają serwisy społecznościowe t.j. Facebook, Intagram, Twitter i LinkedIn z punktu widzenia prezentacji oferty firmy oraz poszerzania grona klientów. Szkolenie ma także za zadanie zapoznać wszystkich uczestników z całym wachlarzem informacji niezbędnym do skutecznego prowadzenia własnych kont w poszczególnych kanałach Social Mediów, zarządzania istniejącą społecznością oraz zwiększania zasięgu i liczby fanów. Zarówno osoby rozpoczynające przygodę z Social Mediami, jak i zaawansowani użytkownicy dzięki udziałowi w szkoleniu będą mogli poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę. Dzięki szkoleniu uczestnik będzie potrafił wypromować swoją firmę w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Nauczy się tworzenia angażujących treści i metod pomiaru skuteczności prowadzonych działań.
Cel edukacyjny
Uczestnik pozna: - Dobre praktyki prowadzenia profilu firmowego na Facebooku, LinkedIn, Twitter oraz Intagram - Dowie się jak skonfigurować Pixel Facebooka i jakie współczynniki warto mierzyć - Dowie się jak tworzyć i prowadzić płatne działania na Facebooku, Intagramie i LinkedIn - Dowie się jak tworzyć estyczne i skuteczne kreacje reklamowe bez wydawania dużych budżetów - Dowie się czym jest Influencer Marketing i jakie możliwości oferuje - Pozna szereg przydatnych narzędzi do prowadzenia działań w mediach społecznościowych - Dowie się jak wchodzić w interakcję z swoimi fanami i jak reagować na wypadek kryzysu - Dowie się jak monitorować wzmianki o swojej firmie w Internecie
Drukuj do PDF