Kategorie usług
 
Menu

AKADEMIA E-MARKETINGU Google Ads_Google Analytics_Social Media_Pozycjonowanie w B2B i B2C *** DOSKAM *** edycja III


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/02/05/15157/294467
Cena netto 4 900,00 zł Cena brutto 4 900,00 zł
Cena netto za godzinę 122,50 zł Cena brutto za godzinę 122,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 40
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-16 Termin zakończenia usługi 2019-09-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-05 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-15
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu DOSKAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Ewa Kostoń Telefon 731 119 171
E-mail e.koston@doskam.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauka tworzenia i konfigurowania optymalnych kampanii reklamowych w social media: • poznanie zasady działania reklam w social media • nabycie umiejętności w zakresie tworzenia reklam w social media • nabycie umiejętności taniego i skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pomocą reklamy na Facebook i Instagramie • nabycie wiedzy w zakresie poprawnej analizy prowadzonych działań reklamowych i późniejszej optymalizacji kampanii w celu obniżania kosztów reklam, - poznanie zasad poprawnego dobierania słów kluczy, - poznanie zasad pisania atrakcyjnych tekstów reklamowych • poznanie możliwości i potęgi działań remarketingowych • nabycie umiejętności poprawnego określania budżetu kampanii. Celem szkolenia jest wzrost kompetencji z technik oraz narzędzi służących do skutecznej promocji i sprzedaży produktów lub usług przez Internet W obszarze wiedzy uczestnik: • dowie się jak przygotować i zoptymalizować stronę internetową lub sklep internetowy do aktualnych zaleceń Google dla Webmasterów oraz aktualnych trendów UX i SEO • zapozna się z narzędziami Google oraz zewnętrznymi narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia samodzielnego audytu SEO serwisu internetowego • dowie się w jaki sposób prowadzić wpływające na wysokie pozycje w wyszukiwarce wewnętrzne i zewnętrzne działania pozycjonowania serwisu internetowego w Google, w tym skuteczne działania content marketingowe • zapozna się w stopniu podstawowym, umożliwiającym samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych, z narzędziem Google Ads (dawniej Google AdWords) • dowie się w jaki sposób kontrolować działania bezpośredniej konkurencji z wykorzystaniem narzędzi SEO • nabędzie wiedzę z zakresu poprawnej instalacji, optymalizacji oraz analizy danych z wykorzystaniem Google Analytics oraz Google Data Studio W obszarze umiejętności uczestnik: • będzie potrafił wykorzystać narzędzia audytowe do sprawdzenia poziomu optymalizacji serwisu internetowego, • będzie potrafił samodzielnie przygotować wartościowe treści wewnętrzne wspierające skuteczny marketing w Internecie. • nabędzie umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w Google Ads (dawniej AdWords) w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, remarketingu i Google Zakupy • uporządkuje umiejętność obsługiwania Google Analytics dla analizy danych ruchu i sprzedaży przez Internet oraz wyciągania podstawowych wniosków • uświadomi sobie jak niezbędna jest poprawna optymalizacja serwisu internetowego dla efektów działań pozycjonowania naturalnego oraz realizacji kampanii Google Ads • będzie potrafił wykorzystać platformy content marketingowe do wsparcia procesu pozycjonowania naturalnego i wzrostu ruchu organicznego do strony • będzie potrafił w podstawowym zakresie zoptymalizować i ulepszyć stronę internetową w systemie WordPress • nabędzie umiejętności utworzenia konta w Google Merchant Center oraz optymalizacji i integracji z Google Ads celem uruchomienia kampanii produktowych w AdWords W obszarze kompetencji społecznych uczestnik: • uświadomi sobie konieczność zaangażowania działań marketingowych w Google w plan marketingowy i sprzedażowy swojego przedsiębiorstwa • wzmocni pewność siebie w realizacji działań reklamowych wewnętrznych oraz w komunikacji z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi na rynku ten zakres usług • uświadomi sobie w oparciu o dane analityczne znaczenie podejmowanych działań na wielu płaszczyznach na rozwój przedsiębiorstwa i wzrost sprzedaży.


Drukuj do PDF