Zarządzanie własnymi emocjami i wypracowanie standardów pracy z klientem
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Zarządzanie własnymi emocjami i wypracowanie standardów pracy z klientem
Numer usługi 2016/12/23/11943/29181
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-12-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez Uczestników umiejętności kontrolowania poziomu stresu podczas rozmów z Wymagającym Klientem;Poznanie przez Uczestników czynników przyczyniających się do powstawania przewlekłego stresu i metod pozwalających kontrolować jego poziom;
Nabycie przez Uczestników umiejętności komunikowania własnych emocji – zarówno pozytywnych jak i negatywnych w sposób życzliwy dla Klienta;
Nabycie przez Uczestników umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych i niespodziewanych;
Nabycie przez Uczestników umiejętności radzenia sobie w sytuacji potencjalnej krytyki i ataku ze strony Klienta;
Poznanie przez Uczestników metod zwiększających szansę na zmianę decyzji Klienta rozważającego rezygnację z usług.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
- Budowanie orientacji na klienta
- Komunikacja z klientem – rozmowy telefoniczne, etykieta telefoniczna,
- Komunikacja bezpośrednia – jak być konkretnym i zrozumiałym, język „kontaktu” i „język konfliktu”, jakie wyrażenia stosować, a jakich unikać
- Rola nastawienia i pierwszego wrażenia – tajemnice „mowy ciała” oraz znaczenie ubioru pracownika – standardy ubioru
w pracy z klientem - Aktywne słuchanie – techniki służące właściwemu zrozumieniu klienta
- Techniki odpowiedzi na trudne pytania
- Kiedy muszę odmówić klientowi – sposoby na asertywną i skuteczną odmowę
- Reagowanie na krytykę słuszną i niesłuszną
- Komunikowanie trudnych decyzji
- Asertywnie wobec trudnych klientów – jak odpowiadać na zastrzeżenia i skargi klientów,
- „Typy klientów” i sposoby podejścia do nich – m.in. klient zdenerwowany, narzekający lub gadatliwy
- Zagadnienia dotyczące zarządzania własnymi emocjami oraz wypracowania standardów pracy z klientem- zagadnienia zostaną stworzone po przeprowadzonej analizie potrzeb
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Wagonowa 2C/2
Wrocław
woj. dolnośląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532