Kategorie usług
 
Menu

Kurs Marketingu Internetowego


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/30/9762/287991
Cena netto 4 200,00 zł Cena brutto 4 200,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 100,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 42
Termin rozpoczęcia usługi 2019-04-27 Termin zakończenia usługi 2019-05-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-08 Termin zakończenia rekrutacji 2019-04-26
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu ATUM Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Edyta Grabowska Telefon 576045945
E-mail biuro@atum.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu budowania kampanii marketingu internetowego dla przedsiębiorstwa oraz realizacji zaplanowanych w niej działań. • Co uczestnik będzie wiedział: Będzie wiedział, jak planuje się kampanię internetową przedsiębiorstwa ze względu na grupę docelową firmy, jej cele i możliwości budżetowe. Będzie wiedział, jak dobierać poszczególne narzędzia promocji oferty firmy w sieci. • Co uczestnik będzie umiał: Będzie umiał określić przydatność poszczególnych narzędzi dla realizacji celów kampanii. Będzie umiał zaplanować ich treści, opracować harmonogram prac i dobrać podwykonawców. Będzie umiał dokonać analizy skuteczności podjętych działań. • Jakie kompetencje społeczne: Autoprezentacja, zarządzanie sobą w czasie, współpraca z grupą.


Drukuj do PDF