Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

ROZPATRYWANIE REKLAMACJI PRZEZ INSTYTUCJE RYNKU FINANSOWEGO – PROBLEMY PRAKTYCZNE


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/15/7491/273464
Cena netto 950,00 zł Cena brutto 950,00 zł
Cena netto za godzinę 118,75 zł Cena brutto za godzinę 118,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-02-28 Termin zakończenia usługi 2019-02-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-15 Termin zakończenia rekrutacji 2019-02-21
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Finanse i bankowość
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Warszawski Instytut Bankowości
Osoba do kontaktu Joanna Grobelny Telefon +48 664 907 205
E-mail jgrobelny@wib.org.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Nabędziesz wiedzę, na temat zmian w 2018 roku w procesie reklamacji rozpatrywanych przez instytucje rynku finansowego.
Drukuj do PDF