Kategorie usług
 
Menu

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/12/35220/271481
Cena netto 3 250,00 zł Cena brutto 3 250,00 zł
Cena netto za godzinę 325,00 zł Cena brutto za godzinę 325,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2019-01-23 Termin zakończenia usługi 2019-01-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-01-18
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Mateusz Uberna Ubi 360
Osoba do kontaktu Andrzej Roczniak Telefon 733296969
E-mail biuro@ubicoaching.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnicy posiądą wiedzę na temat skutecznej, profesjonalnej techniki obsługi klienta. Dowiedzą się co to są drivery zawodowe. Poznają zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się jak reagować na różny typ klienta. Pozna skuteczne techniki porozumiewania się w zespole. Uczestnicy nabędą umiejętność różnych technik prowadzenia rozmów. Jak również nabędzie umiejętność stosowania argumentacji w sytuacjach konfliktowych. Nabędą umiejętność rozpoznawania komunikatu FUO i „JA”. Nabędą umiejętność budowania pozytywnych i długotrwałych relacji z klientem. Pracy z trudnym klientem i radzenia sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych . Nabędzie umiejętność rozpoznawania driverów. Uczestnik szkolenia nabędzie kompetencje społeczne poprzez rozwinięcie komunikacji interpersonalnej.
Drukuj do PDF