Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja w rozmowie handlowej


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/11/13272/271411
Cena netto 600,00 zł Cena brutto 600,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2019-01-16 Termin zakończenia usługi 2019-01-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-11 Termin zakończenia rekrutacji 2019-01-16
Maksymalna liczba uczestników 45
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Klinika Wiedzy Agata Drabek
Osoba do kontaktu Agata Drabek Telefon +48608638947
E-mail agatadrabek@klinikawiedzy.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie wydajności i efektywności pracy poprzez zdobycie wiedzy na temat komunikacji w rozmowie handlowej – jej planowania i organizacji. Podczas szkolenia Uczestnicy zapoznają się z zasadami skutecznego przygotowania się do rozmowy z klientem. Ponadto między innymi będą potrafili zdiagnozować style komunikacji swoich klientów i dostosowywać się do nich w procesie sprzedaży;Nauczą się wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną w procesie rozmowy z Klientem z uwzględnieniem stylu komunikacji Klienta. Nauczą się wykorzystywać poznane narzędzia wywierania wpływu a także bronić przed manipulacją ze strony klienta
Drukuj do PDF