Kategorie usług
 
Menu

Sprzedaż w praktyce


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/11/6486/271275
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-07 Termin zakończenia usługi 2019-08-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-11 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-06
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wioleta Mederska Telefon 510 076 211
E-mail info@ipint.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
WIEDZA Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę o głównych metodach radzenia sobie z różnym typem klientów oraz dowie się jak umiejętnie prowadzić i finalizować współpracę z klientem na zasadach doradczych. Pozna zasady i standardy prowadzenia rozmowy handlowej opartej na zasadzie osiągnięcia celu. UMIEJĘTNOŚCI Umiejętność stosowania technik wzbudzania potrzeb i zainteresowania ofertą, umiejętność przełamywania obiekcji oraz stosowania technik finalizacji transakcji.  KOMPETENCJE SPOŁECZNE Prowadzenie rozmów handlowych nakierowanych na zadowolenie i osiąganie celów obu stron. Zwiększenie poziomu autoświadomości uczestnika usługi na temat zasady fair play w biznesie. 


Drukuj do PDF