Kategorie usług
 
Menu

Trade marketing w punkcie sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/09/20487/269980
Cena netto 1 590,00 zł Cena brutto 1 955,70 zł
Cena netto za godzinę 113,57 zł Cena brutto za godzinę 139,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-11 Termin zakończenia usługi 2019-06-12
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-09 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-04
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem usługi szkoleniowej jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych, nabycia umiejętności właściwego projektowania działań marketingowych w punkcie sprzedaży oraz pozycjonowania produktu producenta w zależności od rodzaju miejsca sprzedaży.
Cel edukacyjny
Celem usługi szkoleniowej jest nabycie wiedzy i umiejętności przez osoby uczestniczące w szkoleniu w zakresie: własnego rozwoju kompetencji zrozumienia mechanizmów trade marketingowych w punkcie sprzedaży, procesu projektowania sklepu i planogramów, zasad psychologii zachowań konsumenckich oraz właściwe wykorzystanie zasad trade marketingowych do pozycjonowania produktu.


Drukuj do PDF