Kategorie usług
 
Menu

Terapia integracji sensorycznej wg. Ayres ®", moduł III


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/09/12776/269855
Cena netto 1 840,00 zł Cena brutto 2 263,20 zł
Cena netto za godzinę 61,33 zł Cena brutto za godzinę 75,44
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 30
Termin rozpoczęcia usługi 2019-03-30 Termin zakończenia usługi 2019-04-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-09 Termin zakończenia rekrutacji 2019-03-16
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Kategorie dodatkowe KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Reha Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. K.
Osoba do kontaktu Bernadeta Siupik Telefon 126509370
E-mail bernatkas@fizjoterapia.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny : Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu: - zaburzenia regulacji - diagnostyki interakcji rodzic - dziecko, terapeuta - dziecko - rozwoju mowy, zaburzeń mowy u dzieci Uczestnik nabędzie umiejętności z zakresu: - rozpoznawania problemów dzieci z zaburzeniami mowy - badania i diagnozy dzieci w celu określenia zaburzeń - diagnostyki interakcji terapeuta - dziecko - wskazania rodzicom jak postępować z dziećmi z zaburzeniami zachowania Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne z zakresu - nawiązywania kontaktu z dziećmi z zaburzeniami mowy oraz zachowania - nawiązywania relacji z rodzicami dzieci


Drukuj do PDF