Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Skuteczne techniki sprzedaży produktów i usług


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/08/10425/268641
Cena netto 4 800,00 zł Cena brutto 5 904,00 zł
Cena netto za godzinę 300,00 zł Cena brutto za godzinę 369,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-13 Termin zakończenia usługi 2019-05-14
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-08 Termin zakończenia rekrutacji 2019-04-29
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Warto Szkolić Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Marcin Grzelak Telefon 608816943
E-mail biuro@wartoszkolic.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik w zakresie wiedzy: - Zdobędzie wiedzę na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas bezpośredniej obsługi Klienta - Uzyska wiedzę na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas obsługi Klienta W zakresie umiejętności: - Przećwiczą umiejętności sprzyjające efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim - Rozwinie umiejętności sprzyjając efektywnej komunikacji z Klientem W zakresie kompetencji: - Uzyska kompetencje radzenia sobie z zastrzeżeniami - Uzyska kompetencje skutecznego badania potrzeb klienta
Drukuj do PDF