Zarządzanie zespołem w pigułce
Usługa archiwalna
Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/01/04/10425/267205 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 4 500,00 zł | Cena brutto | 5 535,00 zł |
Cena netto za godzinę | 562,50 zł | Cena brutto za godzinę | 691,88 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 8 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2019-04-15 | Termin zakończenia usługi | 2019-04-15 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-01-04 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-04-01 |
Maksymalna liczba uczestników | 20 | ||
Kategoria główna KU | Zarządzanie i organizacja | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Warto Szkolić Sp. z o.o. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Marcin Grzelak | Telefon | 608 816 943 |
biuro@wartoszkolic.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
w obszarze wiedzy: poznają najważniejsze systemy zarządzania; nabędą świadomość funkcji przywódczych (kierownik a lider); poznają mechanizmy psychologiczne związane z funkcjonowaniem zespołu.
w obszarze umiejętności: nabędą sprawność w delegowaniu zadań oraz facylitacji pracy zespołowej; nabędą zdolność radzenia sobie z trudnymi pracownikami, konfliktami i emocjami w zespole; nabędą umiejętność motywowania pracowników za pomocą środków pozafinansowych; będą potrafili efektywnie wprowadzać zmiany w zespole; nabędą umiejętność dopasowania stylu zarządzania do osobowości pracowników.
w obszarze kompetencji: poprawią komunikację na linii przełożony – podwładny; zwiększą otwartość na zmianę w stylu zarządzania; nabędą przekonanie o efektywności opanowanych metod i gotowość ich stosowania.
|