Coaching neurojęzykowy - język angielski biznesowy w trybie indywidualnym (od poziomu A2)
Usługa archiwalna
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2018/12/15/15262/260866 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 4 800,00 zł | Cena brutto | 5 904,00 zł |
Cena netto za godzinę | 100,00 zł | Cena brutto za godzinę | 123,00 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 48 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2019-02-18 | Termin zakończenia usługi | 2019-08-19 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2018-12-15 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-01-17 |
Maksymalna liczba uczestników | 1 | ||
Kategoria główna KU | Języki | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Fundacja FORTIS | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Dariusz Rachwał | Telefon | +48 515 377 094 |
dariusz.rachwal@fundacjafortis.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Proces coachingu neurojęzykowego jest spersonalizowany, czyli maksymalnie dopasowany do potrzeb uczestnika, uwzględniając cele uczestnika oraz ramy czasowe niezbędne, by te cele osiągnąć.
Celem nadrzędnym szkolenia jest odkrycie przez uczestnika własnego potencjału i zasobów w celu optymalizowania procesu przyswajania języka obcego, pokonywania zahamowań, przy jednoczesnym budowaniu motywacji i odpowiedzialności za cykl uczenia się języka.
Efekty kształcenia w zakresie wiedzy: uczestnik porządkuje wiedzę z zakresu języka angielskiego, określa na bieżąco i precyzyjnie definiuje swoje cele w procesie coachingu neurojęzykowego.
Efekty kształcenia w zakresie umiejętności: uczestnik rozwija umiejętności i kompetencje językowe, które umożliwią mu używanie języka angielskiego w sytuacjach życia prywatnego i/lub zawodowego, uczestnik realizuje wyznaczone cele w procesie oraz interpretuje poziom ich realizacji.
Efekty kształcenia w zakresie kompetencji społecznych: uczestnik jest otwarty na pozytywną informację zwrotną, która służy odpowiedniemu motywowaniu uczestnika. Uczestnik współtworzy proces coachingu neurojęzykowego i jest za niego współodpowiedzialny.
|