Kategorie usług
 
Menu

KONTROLER JAKOŚCI


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/12/07/15908/257134
Cena netto 1 250,00 zł Cena brutto 1 537,50 zł
Cena netto za godzinę 89,29 zł Cena brutto za godzinę 109,82
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-27 Termin zakończenia usługi 2019-05-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-12-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-20
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Inne
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu TQMsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Osoba do kontaktu Dział Szkoleń Otwartych Telefon 12 397 18 82
E-mail szkolenia.otwarte@tqmsoft.eu
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik dowiaduje się:  - jakie są rodzaje kontroli jakości,  - jak kształtować środowisko i bezpieczeństwo w kontroli jakości  - jakie są podstawowe zasady doboru przyrządów pomiarowych oraz do czego one służą i kiedy się je wykorzystuje - jakie są możliwości dokumentowania wyników kontroli, przykłady formularzy.  - jaka jest różnica pomiędzy identyfikacją a identyfikowalnością  Uczestnik uczy się:  - prawidłowo opisywać problem jakościowy | - wykonywać pomiary podstawowymi przyrządami (suwmiarka, mikrometr)  - czytać prawidłowo dokumentację, które wymiary i charakterystyki są istotne, odczytywać tolerancję z rysunków i specyfikacji  Uczestnik zdobędzie następujące kompetencje społeczne: - jak właściwie komunikować i przekazywać informację ze zrozumieniem  - przygotować krótkie szkolenie dla członków grupy - jak współpracować z zespołem kontrolerów.


Drukuj do PDF